Kateřina Lužná

Divadelní introvert, žensky excentrický vypisovatel a blogový dealer. Vášním pro češtinu, umění a čerstvý vzduch. A proto bydlím v Ostravě. www.zenskamonologika.cz
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 745x

Kateřina Lužná

Nejsou plíce jako játra

Zákonodárci nesmyslně zdodatkovali a nakonec típli protikuřácký zákon rovnou do popelníku. Nekouřím a jsem pro zákaz kouření v hospodách, barech, restauracích a dalších veřejných zařízeních. Proč?

26.5.2016 v 20:13 | Karma: 32,66 | Přečteno: 2119x | Diskuse| Společnost

Kateřina Lužná

Měšťák bylinkářem: kopřiva

Proč kopřiva? Protože zdraví, jistě. Jenomže u mě hrály roli hlavně důvody kosmetické. Sice ráda pěstuju, ale ne plíseň na palcích u nohou. Jsem baba marnivá a tohle vypadalo, jako bych už pomalu začínala odspoda uhnívat.

14.9.2015 v 10:35 | Karma: 11,79 | Přečteno: 392x | Diskuse| Ona

Kateřina Lužná

Pít nebo nepít... A proč vlastně? Co znamená pitný režim?

Pitný režim je pojem, který se v posledních letech skloňuje často a ochotně. Spoustě lidí ale připadá jako absurdní móda nebo opakování samozřejmosti. Co na něm jako má být? Když mám žízeň, tak se snad napiju, ne? Ne, bohužel ne.

13.9.2015 v 10:45 | Karma: 12,58 | Přečteno: 837x | Diskuse| Ona

Kateřina Lužná

Měšťák bylinkářem: heřmánek

K bylinkám mě nepřivedlo ani nadšení pro přírodní životní styl, ani posvátná úcta k odkazu předků, ale něco zcela neromanticky otravného – pupínky. A upřímná touha se jich zbavit.

31.8.2015 v 12:56 | Karma: 7,44 | Přečteno: 299x | Diskuse| Ona